Trollet

Första inlägget

Publicerad 2012-10-09 14:59:16 i Allmänt, Graviditet , Inhandlat,

Man måste ju alltid skriva ett första inlägg och jag avskyr det. Det har varit just här som jag har lagt ner när jag startat bloggar innan, men nu gör jag ett nytt försök. Denna blogg ska handla om vår graviditet, hur vi tänker kring allt runtikring, shopping inför BF osv. Min sambo och jag väntar vårt första barn och är beräknade till den 8 januari 2013. Min lilla förhoppning är att den lilla vill kika ut den 9de då det är min morfars födelsedag. Annars vet jag inte vad jag ska skriva mer här. Inläggen kommer väl komma hoppas jag, och jag hoppas att mina tankar verkligen skrivs ner här nu istället för att ligga kvar i huvudet vilket man ändå kommer glömma bort senare.
 
Jag är förresten 24 år och har varit tillsammans med min sambo sedan juli 2008. Vi flyttade ihop i januari 2009 och bor i Göteborg. Är det något mer så fråga på, annars skriver jag vidare. Tjo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela