Trollet

Alla dessa blanketter hit och dit!

Publicerad 2012-12-19 13:36:23 i Allmänt,

Jag är så trött på att det ska vara så krångligt att få barn! Försäkringskassan behöver papper som jag inte ens har eller kan få tag i för att kunna göra en rättvis uträkning på min blivande föräldrapenning. Hur fasen ska jag kunna få tag på en lönespec från sommaren 2011? Och hur fasen skriver man in sig som föräldraledig i Personec på Göteborgs Stads personalingång? Ringer hit och dit men känner inte att vi kommer någon vart. Härligt då att de personer jag får tag på är så drivna och hjälpsamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela