Trollet

Bebismage v 34+6

Publicerad 2012-12-04 14:29:23 i Graviditet ,

Min lilla älskade bebis! Vi längtar så efter dig! Jag pratade nyss med din farmor och berättade för henne om hur mycket hennes son längtar efter bebisen. Hur mycket han engagerar sig och att han kommer bli världens bästa pappa. Hon höll bara med och var så glad över att det snart är dags. Hon blev ju farmor för bara sex månader sedan och ska redan få ett till barnbarn =) Ja herregud vad vi längtar allihopa! Bebis, du är längtad och redan så otroligt älskad! <3

Kommentarer

Postat av: Tovsi

Publicerad 2012-12-04 15:49:34

Jag hoppas att dina besvär inte blir värre Tove! Tack så mycket! Och vilken fin mage du har! :)

Svar: Tack! Ja, jag hoppas att det bara är sömnproblem som ställer till det för mig. Nu går du på helspänn va?
varangraviditet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela