Trollet

Jag skriver för mig själv

Publicerad 2012-12-15 02:33:52 i Allmänt,

Jag tänker att jag inte behöver skriva om hur underbar min man är hela tiden, det retar säkert gallfeber på folk. Men så kom jag på, detta är ju först och främst för mig själv, för att komma ihåg graviditeten. Alltså måste jag åter igen skriva hur underbar han är, han märker när jag tagit mig ork att fixa mig lite extra. Det finns så många män därute som aldrig ger sina kvinnor komplimanger, men den här är allt duktig på det! Ett "Vad fin du är" fick jag idag och gjorde mig så glad. Kom ihåg detta Tove, han är där för dig till 110 %, om inte mer! Ge tillbaka! Det försöker jag iof göra, vi vet så väl att man inte ska ta varandra för givet så vi jobbar verkligen på att ge det där lilla extra. Det är vi duktiga på, båda två :) Nu trycker bebisen på så jag måste springa och kissa nu. Ha en god natt vänner! Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-15 13:45:03

kul att du är tillsammans med en iranier, det är jag med, gifta sen 6 år tillbaka och har en dotter på 2 år och andra barnet på väg!

Svar: Härligt! Har du någon blogg man kan följa?
varangraviditet.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-12-16 11:12:52

tyvärr så bloggar jag inte :/ men jag vet en annan tjej som är gift med en iranier med, hennes blogg är: minahjartanochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela