Trollet

Mysfredag

Publicerad 2012-12-14 22:31:18 i Allmänt,

Hej fina ni! Ikväll har vi en riktig myskväll, karln och jag. Vi har tittat på The Expendables 2 och herregud vad bra den var. Så mycket humor genom hela filmen. Var tvungen att smsa far min och säga till honom att se den så fort han kan, haha! Vi har vräkt i oss Toffifee och druckit coca cola, idag får jag det. Annars försöker jag vara duktig och inte hälla i mig cola då tänderna tydligen inte klarar av det så bra som jag trott. Just nu ligger karln och tar en powernap. Fina karl, han vaknar nog när nästa film sätts på. Vi hade tänkt att se Taken 2 idag också men nu passar jag på att kika runt här på nätet medan han sover. Det var riktigt välbehövligt att umgås med honom. Han har ju fullt upp nu på kvällarna för att få allt klart innan bebisen kommer ut. Slutspurt på träningen innan juluppehåll och bebis och att hjälpa en vän rensa garaget tar tid. Känns som att vi inte umgåtts på länge men ikväll och imorgon är vår dag! Imorgon ska vi handla julklappar och amningsbh till mig. Förhoppningsvis gå till apoteket också vilket jag inte orkat göra. (Hej bebis, vaknade du nu? Mamma älskar dig!) Ha en fin fredagskväll hörrni! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela