Trollet

Ont i blygdbenet

Publicerad 2012-12-05 20:21:12 i Graviditet ,

God kväll hörrni! Har ni haft en bra onsdag? Jag har haft en jättemysig dag idag. En vän kom hit på lite fika, det blev mycket bebis- och gravidprat då hon också väntar en plutt. Hon är i v 15 så det är ett tag kvar men det är så mysigt att ha en vän som är gravid samtidigt! Efter lite kaffe och muffins gick vi till bussen och åkte in till Backaplan för att handla lite bebiskläder. Vi behövde fortfarande vantar, tossor, tunnare mössa och lite fler koftor och byxor. Jag ska ta lite bilder på dem senare. Har ni varit inne på H&M nyligen? Ojojoj vad fina koftor, byxor och overaller de har fått in! Ja Kappahl och Lindex också för den delen. Hade jag haft obegränsat med pengar så hade bebisavdelningarna varit tomma nu! Otroligt mycket fint! Hur som, bilder kommer senare. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela