Trollet

Sista ruschen

Publicerad 2012-12-14 00:02:34 i Inhandlat,

Ja hörrni! Jag har ju fortfarande inte köpt det där onödiga som jag vill ha. Vill ha iaf två amningsbhar, amningskupor och... Nu nu kom jag inte på den sista. Ska försöka åka in till stan och fixa det imorgon. Det är ju bara så otroligt tråkigt! Avskyr att köpa bhar. Dessutom gick jag aldrig till apoteket idag. Jag har tappat det totalt, har så tråkigt hemma att jag inte tar mig för någonting. Längtar så mycket att jag i princip räknar timmarna nu. Fan! Så, nu bestämmer vi, imorgon SKA jag åka in till stan och handla det sista och även gå till apoteket. Måste ju även köpa mjölk, har bara ett glas kvar och det är Ingenting för mig som annars dricker minst 11/2 liter per dag. Hur mår ni där ute? Jag vill veta! Och hur har ni det med gravidbloggar? Ge mig tips om ni har, tack så mycket! Kramkram

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-12-14 13:12:54

www.catchmeifyoucan.blogg.se

Det är min blogg, ska ha bebis 12/2 :)
Lycka till! Kram Ida

Svar: Åh, ska gå in och titta nu med det samma! Roligt om din plutt kommer den 11, det är min födelsedag ;)
varangraviditet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela