Trollet

Graviditetspenning

Publicerad 2012-11-14 00:16:00 i Graviditet,

Ja! Jag är så glad! Jg fick beviljad graviditetspenning fr.o.m. 12/11 tom 28/12. Jag måste säga att FK har behandlat mina ärenden med superfart. Jag kan inte klaga. Jag trodde inte jag skulle få g.penning men tyckte samtidigt det hade varit konstigt om de inte gav mig det. Men så, i förra veckan fick jag beskedet. "Du har blivit beviljad graviditetspenning". Vilken lycka! De fick sig en liten törn på jobbet då jag aldrig kom tillbaka efter min sjukskrivning men de förstod mig. De visste om alla komplikationer som jag haft så de vad glada för min skull. 
 
Hur har det gått för er? Beviljade? Nekade? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela