Trollet

Kommer inte upp ur sängen

Publicerad 2012-11-14 15:14:36 i Allmänt,

Är det möjligt att vara så här trött? Jag minns inte att jag var så här trött i början av graviditeten. Jag minns visserligen inte så mycket och det kanske säger en hel del. Jag sov ju hela tiden. Men att vara så här trött, hur hade jag gjort om jag arbetade? När jag blev gravid satt jag med mitt ex-arbete och kunde flexa tiden lite hur jag ville. 
 
Idag skulle jag städa, det är inte jättefint här hemma kan jag säga. Men jag orkar bara inte. Har satt på en tvätt, en diskmaskin, plockat undan lite i hallen och köket, men mer än så har jag inte gjort. Borde dammsuga, städa köket, fixa något till svärmor som fyller år imorgon osv, men icke. Jag orkar bara inte! 
 
Blev ett tråkigt inlägg, orkar ju inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela