Trollet

Magbilder v 32

Publicerad 2012-11-12 18:06:08 i Allmänt,

Hej hörrni! Här kommer bilder på magen v 32. Var i Stockholm i helgen och kunde som vanligt inte sova. Passade då på att ta lite bilder på magen, ljuset var så fint där i rummet. Självklart har jag lekt lite med bilderna, hobbylekt lite med en app på telefonen. Just därför är det lite dålig kvalitet på bilderna, jag har tagit dem med telefonen.
 
Nu är det snart jul också! Jag längtar ihjäl mig. Vill fixa så mycket inför jul, men det finns inte mycket att fixa, mer än att vänta in december så att man får pynta hemmet. Däremot ska jag försöka hitta en eller två juldukar. Och en matta att ha under julgranen.
 
Annars händer inget nytt här. Jag övar mig på att bli en erfaren förare, tog ju körkortet för ett tag sedan. Glömde skriva att uppkörningen gick bra. Det är läskigt att köra själv utan att kunna förlita sig på en körskollärare som kan ingripa ifall det skulle behövas. Känner dock att jag har en del koll men jag har svårt för att parkera. Det är svårt, jag har glömt av referenserna som min lärare gav mig, får kika på det igen och bara öva.
 
Nej hörrni, detta blir inget bra inlägg, har inget att skriva. Ville bara visa min mage =) Kommer den växa mycket mer nu de sista åtta veckorna?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela