Trollet

Missnöjd över Ikeas babykudde

Publicerad 2012-11-25 14:19:58 i Inhandlat,

Jahapp, igår tvättades alltså bebisens täcken och kuddar (till resesängen också). Allt enligt anvisningarna och därefter tumlades de med tennisbollar. Jag blev dock väldigt besviken på Ikeas kuddar när de tvättats, all stoppning samlades på ett ställe och lämnade flera ställen helt tomma. Det är väl ändå inte helt okej? Jag förstår att man kan behöva fluffa till dem lite grann efteråt men såpass? I och försig så kanske jag inte ska klaga, det är trots allt ett billigt pris på kudden och hade jag tänkt och känt efter lite extra så hade jag väl kanske förstått att det skulle bli så då stoppningen inte är fastsydd, men jag blev ändå lite besviken. Nu får vi se vad sambon säger när han kommer hem, om vi ska åka och reklamera kuddarna eller ha kvar dem. De blev ju iaf fluffiga och goa när jag väl fluffat och fördelat stoppningen igen. Kanske går de att använda till nyfödda trots allt... vad har ni hört om IKEAs kuddar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela