Trollet

Någon mer än jag som är trött?

Publicerad 2012-11-28 21:00:29 i Allmänt,

Är det någon mer än jag (mig?) som är trött på alla expertutlåtanden? Jag är en sådan person som alltid har ett kritiskt öga och öra för alla forskare och experter. Jag tänker lite så här att forskare är alltid säkra på någonting, men efter några år ändras deras utlåtanden. Ingenting är någonsin helt rätt eller fel. Forskarna var helt hundra på och hade bevis för att jorden var platt... Vad hände med de bevisen? De motbevisades. Var vill jag komma med detta? Jo jag menar att jag inte kan låta bli att strunta i många av experternas utlåtanden när det gäller hur man ska vara en bra förälder. Min sambo och jag kommer gå på sunt förnuft och det vi har lärt oss av våra föräldrar. Med kärlek kommer man långt och det har vi så det räcker för 15 barn. Hänger ni med? Låter det vettigt eller låter jag för slapp?

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-11-29 11:40:21

Tack så jätte mycket!
Livia föddes med ett allvarligt hjärtfel som är grunden till alla våra sjukhustider.

Grattis till den kommande bebisen! Vet ni vad det blir?

Svar: Jaha okej, hoppas verkligen att det löser sig snart, på bästa sätt!
Tack, vi har ingen aning vad det blir. Båda känner att vi blir mer och mer otåliga och är så otroligt nyfikna, men det får vänta. Nu är det inte långt kvar (8 jan) så vi får vara otåliga en stund till =)
varangraviditet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela