Trollet

Rabattkod på Lindex

Publicerad 2012-11-29 13:02:36 i Allmänt,

Jag måste bara tipsa om en rabattkod som lindablom.se har lagt ut på sin blogg. Där får man 30% på hela köpet på Lindex samt fri frakt. Jag satt igår och lade ner massa babykläder i kassan på deras hemsida men kände sedan att det var lite väl mycket pengar. Jag stängde ner sidan och gick istället in på Lindas blogg och vad såg jag där om inte en rabattkod! Nu är kläderna påväg hem till oss och jag är så nöjd! Sambon likaså. Jag ville inte beställa några kläder innan han hade kommit hem, han vill ju så gärna vara med och titta och tycka =) Älskade man! Är ni intresserade av vad jag har beställt? Kanske inte men jag gör ett collage och lägger upp här, så får vi se om allt stannar eller om något åker tillbaka =) God morgon förresten! Jag klarar inte av att gå upp tidigare än 12 numera. Märkbar skillnad på hur mycket sömn jag behöver nu, och det tas tacksamt emot. Har fortfarande dåligt samvete för att jag sover så mycket, men samtidigt känner jag att jag gärna tar emot det nu, när jag kan! Märkt nu två nätter i rad att halsbrännan börjar komma tillbaka lite smått. Får gå och köpa morötter igen, kanske gå till apoteket också, får se. Hur som, ha en bra dag vänner! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela