Trollet

Skillad på storlek

Publicerad 2012-11-27 17:03:44 i Allmänt,

Oj vilken skillnad det är på storlekarna på sambons och bebisens strumpor. Inte mer än sambons stortå får väl plats i den lilla pluttstrumpan <3 Den är verkligen liten den där strumpan, men jag kan inte tänka mig att fötterna skulle vara större när lille bebis tittar ut, den får ju plats i min mage så en större fot kan bebis ju inte ha =) Älskade hjärtat, älskade bebis!
 
Jag måste lära mig att använda kameran nu innan bebis kommer. De bilder som lagts upp på bloggen är nog enbart mobilbilder om jag inte missminner mig och nu måste jag lära mig inställningarna på systemkameran innan bebis kommer. Sambon kan nog lite mer än mig men han får inte till det där mjuka varma ljuset som jag vill ha. Jag har hittat det av en slump ibland men jag vet inte om det är rätt egentligen. Om det nu finns något rätt eller fel i konst.
Annars då? Hur har ni gjort med julpynt, har ni börjat? Här är det strikta regler, man får INTE börja pynta innan första advent. Eventuellt dagen innan första advent men inte så här långt innan! Sambon avskyr dock jul och allt som har med högtider att göra. Vi har varit tillsammans under fyra jular och har inte firat en enda tillsammans. Han har inte firat jul på... någonsin tror jag. Värt att nämna är att han kommer från Iran och har självklart inte firat när han bodde där och de 10 år som han bott här har han avskytt jul. Han har inte förstått grejen, men det ska ändras på ;) Bebisen och jag ska nog få honom på andra tankar nästa jul, denna jul får han göra vad han vill då bebis inte kommit än. Julen därpå får vi väl lösa på något sätt.
 
Ha en fin tisdagseftermiddag och kväll hörrni! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela