Trollet

Sura uppstötningar, snälla hjälp!

Publicerad 2012-11-10 00:56:40 i Allmänt,

Ja, skälla hjälp mig! Om du läser detta och har någon idé om hur man får bort dessa sura uppstötningar utan medicin så snälla, kommentera. Jag blir så lycklig då. Nu sitter jag och försöker sova, eller inte alls men jag försöker att lugna ner mig för att sova, utan att vräka i mig vatten. Det är det enda jag har (sitter på ett hotellrum) att stoppa/hälla i mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det blir värre natt för natt och jag orkar inte mer. Kan inte sova på nätterna pga detta. Sitter upp, hjälper inte. Ligger ner, fungerar verkligen inte! Funderar starkt på att gå ut och köpa något, men jag vet inte var jag ska. Är i Sthlm nämligen (bor i Gbg). Så snälla ni som har tips, ge mig dem, snälla! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-11-10 19:47:46

Mjölk, samarin, morötter och mandlar kan hjälpa :)

Svar: Åh, tack! Det ska jag prova så fort jag kommer hem! Underbart när folk kan hjälpa till! Tack snälla du!
varangraviditet.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela