Trollet

Tröttheten har kommit tillbaka

Publicerad 2012-11-02 16:23:50 i Allmänt,

...nu i tredje trimestern. Jag är helt slut om dagarna och jag orkar inte göra någonting. Idag hade jag körlektion vid halv ett och efter det har jag varit helt slut. Åkte till Backaplan och tänkte fönstershoppa lite, men efter första butiken var jag så trött att jag åkte hem istället. Jag vill inte vara så här trött resten av tiden. får väl sova mer, det sägs ju att man ska vila mycket under graviditeten och nu när jag har tid får jag väl göra det. Någon mer i tredje trimestern som är helt slut? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela