Trollet

Projekt: Renovera spjälsäng

Publicerad 2012-10-14 12:23:04 i Allmänt,

Hejhej! Nu har vi hittat en spjälsäng också. Jag är medlem på lite köp/sälj-sidor på facebook där folk lägger ut sina gamla babysaker för en liten peng och häromdagen hittade jag en jättefin spjälsäng för endast 70 kronor! Vem nappar inte på det? Nu var det lite bitmärken, rispor och lite annat smått på sängen men vi har tänkt att spraya om den vit (den är i lackat trä just nu) och då försvinner nästan alla märken.
 
Jag är superkär i sängen och kommer bli alldeles tokig när den är klar. Jag hoppas verkligen att den kommer se ut som den gör i mitt huvud när den är färdig. Just nu ser den ut så här:
 
Tror ni den blir fin i vitt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela