Trollet

Veckobild v27+4

Publicerad 2012-10-14 15:46:00 i Graviditet,


Jag är väldigt dålig på att ta veckobilder, det känns som att det inte händer så mycket när det egentligen händer jättemycket. Men det är ju så, man ser magen varje dag och reagerar inte på det lilla som händer varje dag. Så är det ju med allt. Nu tog jag dock två bilder lite snabbt med mobilen (är så dålig på att använda systemkameran, orkar inte lära mig alla inställningar) och man ser iallafall på ett ungefär hur stor jag är. Jag kan märka på jobbet att den kan vara ivägen ibland, men jag sitter ändå ofta med knät upp i hakan och andra benet under mig. Vi får se hur länge jag kan det.
 
Hur som helst så mår jag jättebra. Inget krångel alls, njuter bara av att leka och busa med lillen där inne. Hen sparkar och knör otroligt mycket, jag tror att vi har en liten vilding på jäsning. <3 Älskade unge!
 
 
 
Jag tycker själv att magen ser mycket mindre ut på bild, jag vet inte riktigt hur jag ska fånga den ordentligt. Kanske ska be sambon fota den någongång. Det är ju lättare när man inte behöver hålla i en kamera själv.
 
Min mage började synas riktigt tidigt. Runt v 6 skulle jag vilka säga. Trodde jag blivit mjölkallergiker innan jag visste att jag var gravid! Men mer om det senare. Ha en fin söndag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela