Trollet

BF är här!

Publicerad 2013-01-08 17:23:20 i

Idag är det BF. Ingen bebis idag trots det. Fast jag räknade inte med det heller. Har saker inplanerade hela veckan då jag inte tror att bebis kommer komma ut inom en vecka minst.

Nu har jag ingen app att följa heller. Eller jo, en, Babycenter. Alla andra stänger ner efter bf-datum. Vår BB-väska är äntligen packad och nallen ligger ovanpå och väntar på att få hälsa på sin vän. Ja, det känns lite så, som att nallen väntar och längtar efter bebisen :) Det är mysigt att tänka så iaf.

Annars är allt bra här, jag mår prima och ska alldeles snart dra igång med en tacopaj. Känner att jag aldrig gör ordentlig mat så nu ska jag göra en kraftansträngning och laga lite gott till min man. Det är han verkligen värd!! Ha en fin kväll hörrni! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela