Trollet

Färdknäppen och förvärkar

Publicerad 2013-01-09 00:16:37 i Allmänt,

Ja, förvärkar/sammandragningar har jag haft mycket av, så det kan jag inte påstå är något nytt. Det drar i höfterna, nedre ryggen och i magen. Så har det alltid varit, bara lite mer molande nu. Ikväll försökte vi med färdknäppen. Eller ja, jag låg och surfade på iPaden bredvid min sovande karl. Han blev sugen i sömnen och jag sa inte nej. Jag har ju velat prova på färdknäppen även om jag inte direkt tror att det skulle göra någon skillnad. Jag tror att bebisen kommer när den är mogen för det. Sambon har dock inte velat prova då han är rädd att han buffar på bebisens huvud då den ligger så långt ner. Men så ikväll blev det så och nu får vi väl se om rykterna stämmer. Hoppas så klart på det men jag tror inte riktigt det har med saken att göra isf. 
 
Nu ska jag surfa lite till innan jag somnar. Ha en god natt! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela