Trollet

Nog fan satte det igång någonting iaf

Publicerad 2013-01-09 02:55:00 i Allmänt,

Ja, färdknäppen alltså. Har nu legat i 1 1/2 timmar med kraftiga förvärkar. Smärtsamma, molande... och hyfsat regelbundna (två, tre på tio minuter). Dock inga som inte går att andas igenom utan problem. Så tro fan att det satte igång förvärkarna lite mer iaf. Vet att de kan hålla på i flera dagar så jag räknar inte med någon bebis snart. Hade ju varit underbart om du bebis ville komma ut nu den 9de, det är ju ett väldigt speciellt datum trots alls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela