Trollet

v 40+1 mage

Publicerad 2013-01-09 17:06:33 i Allmänt,

Ja hörrni, ikväll blir det promenad. Antingen drar det igång värkarna ännu mer eller så avtar de. Det märker vi helt enkelt. Idag är vi inne i 40+1 iallafall och min sambo sitter på helspänn i lastbilen om dagarna. Idag fick han köra i stan vilket skulle underlättat ifall bebisen ville komma idag men icke. Icke på specialdagen inte. Kan det vara så att du vill ha din egen dag bebis lilla? Tro ja de! (på allas vår Alfreds vis)
 
Idag har förvärkarna verkligen hållit i sig. Det är väl 10-15 minuter emellan dem nu. Skulle så gärna åka in idag men jag tror inte det. Jag tror värkarna kommer avta ju längre in på kvällen vi går. Älskade unge, lite nervig måste jag säga att jag är. Blir jag en bra mamma? Är jag redo? Ja men ni vet, alla de larviga tankarna som alla får upp. Jag har inte haft något sådant innan, men nu börjar det bli verklighet. Snart är det inte längre bara sambon och jag. Snart har vi något ännu större att ta hand om. Häftigt och läskigt!
 
Vad tycker ni? Har jag blivit större sedan senaste bilden?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-09 21:18:09

ser inte om du blivit större men det man ska kolla efter är ju om magen sjunkt :) tycker du att den har de?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela