Trollet

Britax multi-tech 2, bra?

Publicerad 2013-03-19 22:11:07 i Allmänt,

Jag kanske kommer igång här iallafall? Jag trodde jag skulle sluta för alltid, men jag kanske bara ska ta det i min takt! Först vill jag bara säga att jag sitter på helspänn, för dig idasmirakel! Jag går in på din blogg flera gånger om dagen för att se om det hänt något, hurra för dig! Du har din pojk snart =)
 
Hur som, idag har vi valt vilken bilbarnstol vi ska byta till. Vår flicka (9 veckor) växer snart ur sitt babyskydd och jag var på NTF idag och frågade om man kunde hyra ett större, men då sa de att så fort hon kan hålla nacken så kan vi byta till stol nr två, en bilbarnstol. Jahapp, L är ju så tidig, hon kan redan hålla nacken så då är det bara till att välja stol. Svårt trodde vi men när vi väl kikat lite så bestämde vi oss för en Britax multi-tech 2. Är det någon av er som har en sådan? Vad tycker ni?
 
Vi valde mellan den stolen och Maxi-cosi mobi, men eftersom Britaxen fått bäst i test så sent som i år så väljer vi den. Dessutom hade den fler funktioner så den passar nog vår lilla L perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela