Trollet

Pigg mitt i natten- bebis

Publicerad 2013-05-15 05:09:32 i

Fasen vad trött jag är alltså! L vaknar nästan varje natt vid fyra-fem och är pigg, då vill hon ta morgon. Jag markerar att det bara är matdags men eftersom hon även bajsar vid den tiden varje natt så blir hon ännu piggare efter bytet. Jag orkar inte. Känner mig som världens vekaste mamma som inte orkar. Hon vaknar runt tolv-ett och sedan fyra-fem för att sedan ta morgon vid sex. Jag önskar så att hon slutade vakna vid fyra-fem utan sov från tolv till sex-sju. Känns som att jag går på rester just nu. Jag behöver sova!

Mannen min skulle kunna dra sitt strå till stacken, men iom att han kör lastbil hela dagarna så behöver han sömnen, annars kan det bli farligt med en trött chaufför på vägarna. Nej, jag är så trött! Idag blir det jag som sover ikapp med L på dagsvilorna. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela