Trollet

Börja träna! Bli fit!

Publicerad 2013-10-28 21:03:59 i Allmänt,

Imorgon ska jag köpa mig ett gymkort. Ska starta med ett 10-kort så att jag vet att jag verkligen kommer igång. Vill inte göra som sist och träna i två månader för att sedan lägga av. Då har jag ett årskort som tickar varje månad. Jag blir så inspirerad av våra fina bloggerskor Elaine och Paulasom tränar och blir fitta. Ja, vältränade dårå om vi ska vara politiskt korrekta. Det är dock inte jag. Jag har sådana problem med mina axlar, de är väldigt framåtvridna och jag går inte rak i ryggen längre. Jag har alltid gjort det men på senare år jag de små muskler jag hade faktiskt tynat bort. Jag har inga och det märks när jag bär på vår 10-månaders unge. Ska jag dessutom ha en unge till i framtiden så måste jag orka bära hen. Så imorgon alltså, då bär det av till gymmet. Skönt! Längtar! Nu ska jag bli fit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela