Trollet

Klockan fyra är inte morgon, älskling!

Publicerad 2013-10-24 09:17:40 i Pluttan,

Idag ville Loppan ta morgon vid fyra inatt. Det är INTE okej. Jag kan någon gång godkänna fem, men fyra är inte acceptabelt. Hon har börjat sova mycket bättre och i flera nätter har hon nu bara vaknat en, två gånger. Jättebra! Jag hoppas det fortsätter bli bättre nu för hon är så duktig och jag märker att hon inte behöver sova lika mycket på dagarna. Det är ju skönt för henne!

Förövrigt fyndade jag världens finaste overall på Tradera till Pluttan häromdagen. En grön med vita elefanter på och kanter i rosa. Den är från Lindex ursprungligen. Jag blev helt kär och lycklig att jag vann den. Nu slipper hon frysa lilla fisen. Gott!
God morgon folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela