Trollet

Beskriv din dotter med tre ord

Publicerad 2013-09-23 10:14:21 i Pluttan,

Jag fick idén från Paulas.me och försöker nu komma på de tre ordens som beskriver pluttan bäst. Den första är utan tvekan; Intensiv. Folk förstår verkligen inte hur intensiv hon verkligen är. Jag berättar hur hon är och folk nickar, förstår och instämmer, deras barn var likadant. Men sedan när de verkligen upplever det med egna ögon, ser vår tjejs intensiva personlighet så får vi alltid höra: "Oj!! Jag trodde inte hon var såååå intensiv! Hur orkar ni??" Så ja, det är förstå ordet, intensiv! Glad kanske ska vara nästa ord, hon är alltid alltid glad. Intensiv, Glad och Nyfiken? Modig? Spänningssökande,... jag vet inte. Den sista får jag klura på, fråga hennes far, min fina karl. Intensiv och glad, det får vi nöja oss med just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela