Trollet

Gravid igen, jatack!

Publicerad 2013-09-20 12:24:00 i Allmänt,

Jag vill verkligen bli gravid igen. Trots all tung energi som går åt till att komma igenom de sömnlösa nätterna. Jag vill ha ett till barn, trots att trollet bara är 8 månader. Jag längtar! Det får dock ta sin lilla tid, jag måste göra klart mitt introduktionsår som lärare innan jag kan bli fastanställd, förbannade Skolverket! Förläng utbildningen istället för att lägga ett smygår i arbetet efter examen, så gör man ju inte i något annat arbete. Ja men hur som, jag måste gå klart det året, jag hann ju inte det iom graviditeten. Sju månader är kvar, sedan kan vi ta huslån och köpa större för att SEDAN skaffa en till unge. Oj vad vi längtar. Pluttan, vi vill att du ska få syskon =)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-09-21 16:16:02

mysigt med längtan efter syskon :)

sv; ja tiden går så fort! tycker att det känns konstigt att sonen är mer ett barn än en bebis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela