Trollet

Hur går det med sömnen?

Publicerad 2013-09-30 08:09:44 i Pluttan,

Jag tänkte uppdatera lite om hur det går med lillfisens sömn här hemma. Det har varit ett stort problem då varken hon eller jag har sovit bra. När hon sov bredvid mig i vår stora säng fick hon inte ro utan skulle äta hela hela natten. Ingen sömn för henne eller mig då alltså. Men hon har samtidigt inte kunnat sova i sin egen säng, till nu. Vi har varit stenhårda medtag hon ska ligga i sin säng, för när hon sover sover hon så mycket bättre där. Det är bara vanan vi måste få in, och det går framåt. Ibland vaknar hon varje timma, men ibland var tredje timma! Det är ett stort framsteg! Jag är så glad att vi orkade ta tag i detta! Snart ska hon dessutom få flytta in till sitt rum så vi får tillbaka vårt rum. Just nu sover lillen i vårt rum i sin säng och vi sover i soffan i vardagsrummet. Ingen av oss sover gott när vi tre sover i samma rum. Karln och jag kan inte sova när hon rör runt i sängen och även tvärtom. Jag ska bara fixa lite i hennes rum så att det blir lite mer hemtrevligt.

Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela