Trollet

Så många frågor

Publicerad 2013-09-20 11:52:04 i Allmänt,

Jag har så många frågor men jag vet inte hur jag ska få ut dem eller få svar på dem. Ställer dem ju på blimamma.se men det känns som att jag bombarderar sidan med frågor. Kanske ändå är okej. Men om jag ställer frågor här, får jag svar då? 
Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till bloggen. Jag jag den endast för att få svar på frågor, funderingar.. Jag vet inte,, kanske. Jag vill inte visa bilder på mig eller familjen, de är för privat, men samtidigt så blir ju bloggen tråkig utan bilder, hu ska jag göra där? Jag för helt enkelt tänka lite till. Till dess får det bli som det blir. Har jag frågor så ställer jag dem, vill jag skriva så gör jag det, det blir som det blir helt enkelt. Är ni med eller lämnar ni mig här? Ni få som läst lite då och då :) Kanske har ni tips på hur jag ska göra?
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela