Trollet

Starka, fasta rutiner

Publicerad 2013-09-21 21:32:46 i Pluttan,

 
Vår flicka behöver riktigt hårda och fasta rutiner, det har vi nu märkt med månader av dålig sömn hos både pluttan och oss. Vi har nu satt hårda rutiner vid nattläggningen och de senaste dagarna verkar det som att det går bättre. Jag vill inte ropa hej änmenen jag hoppas! Hon är duktig vår tjej, vår stora lilla pluttefia! Nu sitter idag i soffan och tittar på film, detta har jag inte kunnat göra sedan jag var gravid! Karln är och hämtar en nyckel hos en vän och jag bara sitter här. Helt underbart! Inte för att jag var en lugn stund, endast, utan för att jag vet att pluttan sover sp mycket bättre såhär! Nu hoppas vi på en fortsatt bättring och att hon sover som en ängel snart! Vår alldeles egna ängel! Mammas och pappas älskade underbara fisunge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej! Jag valde att starta en blogg när jag var gravid i 27 veckan. Det fanns så mycket som jag ville dela med mig av, och kanske kan det hjälpa någon. Mina tankar, funderingar kring graviditeten och allt runt den, shopping, bvc-besök osv. Bor i Göteborg tillsammans med min underbara sambo sedan 4 år tillbaka. Född 1988... Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela